Marijn van Zelst werkte bij Brabant Wonen tijdens het project. Hij heeft een presentatie gegeven over hoe circulair bouwen wordt vormgegeven bij een woningbouwcorporatie. Zij hebben analyses uit laten voeren over hun architypen, de processen, de materialen en de mate van circulariteit.
Als concreet project is gevolgd wat er is gebeurd bij de afbraak van een flat en hoe er een nieuwe verrijst gebruikmakend van gerecyclede materialen.
Aan het einde van het project is Marijn voor zichzelf gaan werken bij sprongbv.nl
Zijn taak is nu overgenomen door Marla van der Horst.